لیزر مونالیزا

سوالات رایج در مورد مونالیزا لیزر مخصوص بانوان

اثرات مفید مونالیزا چیست ؟

مونالیزا علائم ناشی از آتروفی واژن را از بین می برد. آتروفی واژن در اثر کمبود استروژن عمدتا در حوالی یائسگی ایجاد می شود. مونالیزا خشکی، سوزش و درد هنگام نزدیکی را از بین می برد. در واقع با تحریک تولید کلاژن در دیواره های واژن ، رطوبت و نرمی را به واژن برمی گرداند و منجر به افزایش اعتماد به نفس و رضایت جنسی خانم ها می شود.

چه زنانی می توانند مونالیزا انجام دهند ؟

هر خانمی که به دنبال درمان علائم ناشی از کمبود استروژن است می تواند این لیزر را انجام دهد. کمبود استروژن در یائسگی، بعد از زایمان، بعد از درمان سرطان و بعد از بی اشتهایی یا رژیم های غذایی شدید اتفاق می افتد و منجر به علائمی مثل خشکی، شلی، سوزش، در هنگام نزدیکی و بی اختیاری ادراری می شود. مونالیزا جایگزین خوبی برای درمان جراحی و دارویی این مشکلات است.

آیا مونالیزا برای درمان شلی واژن مفید است ؟

شلی واژن کلا به افزایش قطر واژن اطلاق می شود که در اثر زایمان طبیعی یا فرایند افزایش سن اتفاق می افتد.در این موارد لازم است علت شلی واژن بررسی شود تا پرولاپس و شلی عضلات واژن مشخص شود. لیزر مونالیزا در مواردی که شلی واژن ناشی از مخاط باشد موثر است و پرولاپس و درگیری عضلات نیازمند روش جراحی است.

لیزر مونالیزا

آیا مونالیزا عارضه ای ندارد ؟

تقریبا این روش خطری ندارد. درمان سرپایی است. قرمزی و تورم و احساس ناراحتی مختصر در برخی افراد دیده می شود که بزودی از بین می رود.

چند جلسه درمان نیاز است ؟

معمولا ۳-۱ جلسه درمان پیشنهاد می شود که بفاصله یک تا دو ماه انجام می شود و سالی یک بار درمان نگهدارنده هم لازم است. اثرات مونالیزا فوری ظاهر می شود حتی بعد از یک جلسه درمان .

چه نکاتی بعد از لیزر باید رعایت شود ؟

احساس ناراحتی مختصر در طی ۲-۱ روز بعد از لیزر در برخی افراد دیده می شود. در چند روز بعد از لیزر از بلند کردن اجسام سنگین، حمام داغ، سونا و ورزش های سنگین خودداری کنید همچنین در ۵ روز اول نزدیکی اجتناب کنید.

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!